• Szkolna Księga Rekordów

• Oto wyniki, pierwszego w historii szkoły,
          ustanawiania rekordów:

1. USTANOWIENIE REKORDU W BEZBŁĘDNYM MÓWIENIU ŁAMAŃCA JĘZYKOWEGO NA CZAS (5 sekund) - Emilia Frejno

2.USTANOWIENIE REKORDU W NAJDŁUŻSZYM PODBIJANIU PIŁECZKI PING-PONGOWEJ (23minuty, 05 sekund) - Kamil Namyślik

3. USTANOWIENIE REKORDU W NAJDŁUŻSZYM PODBIJANIU PIŁKI NOŻNEJ (21 sekund) - Oliver Camplair

4. USTANOWIENIE REKORDU W NAJDŁUŻSZYM KRĘCENIU HULA – HOPEM (43 min, 23 sekundy) - Malwina Wołos.

5. USTANOWIENIE REKORDU W NAJDŁUŻSZYM PRZYTRZYMYWANIU PIŁKI NA UNIESIONEJ NODZE (54 sekundy) - Kamil Namyślik.

6. USTANOWIENIE REKORDU W RZUCANIU PIŁKI DO KOSZA NA CZAS (4 RZUTY/5, 22 sekundy) - Dawid Dębicki.

7. USTANOWIENIE REKORDU W STRZELANIU GOLI - Oliver Camplair

8. USTANOWIENIE REKORDU W RZUCANIU DO CELU - 7/8 - Paweł Stabrowski.

9. USTANOWIENIE REKORDU W SKAKANIU PRZEZ SKAKANKĘ (03 MINUTY,50 sekund) - Marcel Wawrzynosek.

10. USTANOWIENIE REKORDU W NAJDŁUŻSZYM SKAKANIU NA JEDNEJ NODZE (4 minuty, 42.sekundy) - Jan Gwozdek.

11. USTANOWIENIE REKORDU W NAJDŁUŻSZYM KRĘCENIU HULA-HOPEM NA RĘCE (1h,20 minut) - Łukasz Wojdak

• Kontakty

• Galeria zdjęć